`我的生活=]My Everyday''

2011 年 5 月 23 日  星期一   陰天


唉,滴水不沾 滿足 分類: 未分類

琴日星期日又落到鬼死咁大雨!

又黄雨,又紅雨喎!

今朝起身諗住有好消息,可以唔先番,點知一出到露台,

發現滴水不沾,一滴雨都冇,得冷氣機滴水,fuck

之後就死死氣去番學!

早會:好yeah,唔洗落操場集隊^^

第1堂~數學-教緊啲esay嘢!

第2堂~通識-睇碟!

............小息........

第3,4堂~中史-余立賢攪到miss鄺發火...

.............lunch.............

第5,6堂~P.E-玩疊球,喺咁執波XD

第7,8堂~Eng-上半堂就訓著左啦zzZ

放學:SBA.....完左同芷晴一齊走!

 

其實有啲嘢真喺好火囉!

好心啲人啦,話人樣衰之前去照吓鏡,睇吓自己咩樣先啦!

講真,妳有咩資格話我樣衰啊???

我自問自已絕對唔喺令仔!

但我家姐或者我身邊嘅女姓朋友都未咁講過我啦!

妳又有咩資格啊,唔通妳覺得自己好索,好令女????

其實人冇外在美唔緊要,但最少都有啲內外美掛???

有時唔好踩人踩得咁准~~

 

愛您就是這麼莫名其妙,就是這麼義無返顧,我知道我不會是您今生的唯一,但您一定是我一生的最愛!






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:39 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asdsadas 於 2015-06-05 10:39 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2011-05-23 09:57 PM 發表:
邊個串你呀.
打8-1佢啦:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]