琴日星期日又落到鬼死咁大雨!
又黄雨,又紅雨喎!
今朝起身諗住有好消息,可以唔先番,點知一出到露台,
發現滴水不沾,一滴雨都冇,得冷氣機滴水,fuck
之後就死死氣去番學!
早會:好yeah,唔洗落操場集隊^^
第1堂~數學-教緊啲esay嘢!
第2堂~通識-睇碟!
............小息........
第3,4堂~中史-余立賢攪到miss鄺發火...
.............lunch.............
第5,6堂~P.E-玩疊球,喺咁執波XD
第7,8堂~Eng-上半堂就訓著左啦zzZ
放學:SBA.....完左同芷晴一齊走!
其實有啲嘢真喺好火囉!
好心啲人啦,話人樣衰之前去照吓鏡,睇吓自己咩樣先啦!
講真,妳有咩資格話我樣衰啊???
我自問自已絕對唔喺令仔!
但我家姐或者我身邊嘅女姓朋友都未咁講過我啦!
妳又有咩資格啊,唔通妳覺得自己好索,好令女????
其實人冇外在美唔緊要,但最少都有啲內外美掛???
有時唔好踩人踩得咁准~~
愛您就是這麼莫名其妙,就是這麼義無返顧,我知道我不會是您今生的唯一,但您一定是我一生的最愛!
|