先講返琴日,
成個晏就兼9:00pm前同家姐一齊行街街!
去咗九龍城,籃田,樂富,鳳德!
行到9:00pm上慈康揾啊彤!
傾咗陣,到啊谷落嚟,去咗7仔又傾過!
之後太頸渴去咗慈中7-11買嘢飲,mattew嚟埋!
無理大家都好想食嗰種香蕉雪條!
咁就行哂成個7-11都冇,就行去鑽石山揾,點知又冇!
來來回回行死咗啊谷,哈哈xd
上返山喺M記坐咗好耐,之後返番去7仔坐,仲開大喇吧聽歌!
足足坐到成4:30am先走(其間仲有外展社工嚟揾人傾吓計,good)
之後上咗啊谷屋企坐到6:30am先走!
我就同呀肜去咗天馬食早餐,諗返起第一次見到您!
食吓食吓早餐撞到老楊,喻sir!
7:30先返屋企,攰死!
哈,人生第一次通頂就係同妳吔三丁友^^
今日,攰到差唔多全日喺屋企xd
夜晚就出咗街食飯!
|