`我的生活=]My Everyday''

2011 年 7 月 8 日  星期五   晴天


人生第一次通頂 分類: 未分類

先講返琴日,

成個晏就兼9:00pm前同家姐一齊行街街!

去咗九龍城,籃田,樂富,鳳德!

行到9:00pm上慈康揾啊彤!

傾咗陣,到啊谷落嚟,去咗7仔又傾過!

之後太頸渴去咗慈中7-11買嘢飲,mattew嚟埋!

無理大家都好想食嗰種香蕉雪條!

咁就行哂成個7-11都冇,就行去鑽石山揾,點知又冇!

來來回回行死咗啊谷,哈哈xd

上返山喺M記坐咗好耐,之後返番去7仔坐,仲開大喇吧聽歌!

足足坐到成4:30am先走(其間仲有外展社工嚟揾人傾吓計,good)

之後上咗啊谷屋企坐到6:30am先走!

我就同呀肜去咗天馬食早餐,諗返起第一次見到您!

食吓食吓早餐撞到老楊,喻sir!

7:30先返屋企,攰死!

哈,人生第一次通頂就係同妳吔三丁友^^

 

今日,攰到差唔多全日喺屋企xd

夜晚就出咗街食飯!






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


chunpang1012 於 2011-07-09 08:44 AM 發表:
CoMMenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2011-07-09 12:12 AM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]