`我的生活=]My Everyday''

2011 年 7 月 15 日  星期五   晴天


唉!點解啲人做嘢前唔諗後果??? 愉快 分類: 未分類

近排真係好多晚都通頂!

唔係通頂就1:00/2:00am先返!

但反而呢四日就成日同禽獸,頭皮出咗去!

講返今日先,今日同劉慶聰去咗荷里活睇哈利波特7,

睇1:05pm個場,好好睇(原來麥教授咁犀利xdd)

睇完行咗陣荷里活就各自返屋企!

去到6:00pm幾同家姐去咗新蒲崗睇醫生,照X光!

睇完,約左禽獸出嚟食飯,吹吓水!

傾咗好多嘢,傾到12:00am幾頭皮同條女上埋嚟!

咁之後搭的去咗慈樂!

去到1:30am先返屋企...

家姐:

唉!點解妳做嘢之前唔諗後果???

大個女咖啦,冇咁多時時俾妳日後後悔........






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


jamielyt 於 2011-07-15 02:56 PM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2011-07-15 07:30 AM 發表:
@@ COMMENT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]