近排真係好多晚都通頂!
唔係通頂就1:00/2:00am先返!
但反而呢四日就成日同禽獸,頭皮出咗去!
講返今日先,今日同劉慶聰去咗荷里活睇哈利波特7,
睇1:05pm個場,好好睇(原來麥教授咁犀利xdd)
睇完行咗陣荷里活就各自返屋企!
去到6:00pm幾同家姐去咗新蒲崗睇醫生,照X光!
睇完,約左禽獸出嚟食飯,吹吓水!
傾咗好多嘢,傾到12:00am幾頭皮同條女上埋嚟!
咁之後搭的去咗慈樂!
去到1:30am先返屋企...
家姐:
唉!點解妳做嘢之前唔諗後果???
大個女咖啦,冇咁多時時俾妳日後後悔........
|