`我的生活=]My Everyday''

2011 年 7 月 30 日  星期六   晴天


4C oasis 愉快 分類: 未分類

哈哈,真係勁耐無打QOOZA

呢排26-29號都去咗4C!

今年主題喺Oasis,好好玩!

呢四日都玩到我癲哂,又勁感受到神就好似係我身邊咁!

第1日:玩城市定向,晚會成3000人都好hi!

第2日:玩水戰(可惜唔得閑冇得玩),晚會睇話劇!

第3日:打波(又唔得閑無去睇),晚會睇show!

第4日:訓晏咗,但呢1日嘅4c活動攪到我同條友開拖:]

總之,呢四日雖然我有好多時間冇去到,但都喺4c入面同神多咗好多接觸!






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:46 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asdsadas 於 2015-06-05 10:46 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngan_yan 於 2011-07-30 12:14 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2011-07-30 07:12 AM 發表:
YOYOYO.....下年再參加^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jamielyt 於 2011-07-30 06:50 AM 發表:
` C0mm3n+ 4 U ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]