哈哈,真係勁耐無打QOOZA
呢排26-29號都去咗4C!
今年主題喺Oasis,好好玩!
呢四日都玩到我癲哂,又勁感受到神就好似係我身邊咁!
第1日:玩城市定向,晚會成3000人都好hi!
第2日:玩水戰(可惜唔得閑冇得玩),晚會睇話劇!
第3日:打波(又唔得閑無去睇),晚會睇show!
第4日:訓晏咗,但呢1日嘅4c活動攪到我同條友開拖:]
總之,呢四日雖然我有好多時間冇去到,但都喺4c入面同神多咗好多接觸!