|
2011 年 9 月 8 日 星期四  |
中六啦^^  |
分類: 未分類 |
今個中六嘅第一篇QOOZA^^
呢個暑假真喺過得好快XDD
咁今年就中六啦,升咗去6B.
得返半年嘅中學生涯真係要好好珍惜:]
2012年3月就考中學文憑試啦!
也係我呢一世着校服嘅最校服嘅最後半年XDDD
諗返起讀緊中一仲好似喺上個月嘅事^^
再加上呢個暑假嘅一啲相!

白痴嘅wawa pig,成日攞我部電話自拍^^

第1次同啊tsoi搭天星小輪xd
都唔明點解次次都可以喺度坐成3-4粒鐘:]

我部i-phone????
|
|
|
asdsadas 於 2015-06-05 10:47 AM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|
|
asdsadas 於 2015-06-05 10:47 AM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|