`我的生活=]My Everyday''

2011 年 9 月 8 日  星期四   晴天


中六啦^^ 愉快 分類: 未分類

今個中六嘅第一篇QOOZA^^

呢個暑假真喺過得好快XDD

咁今年就中六啦,升咗去6B.

得返半年嘅中學生涯真係要好好珍惜:]

2012年3月就考中學文憑試啦!

也係我呢一世着校服嘅最校服嘅最後半年XDDD

諗返起讀緊中一仲好似喺上個月嘅事^^

再加上呢個暑假嘅一啲相!

白痴嘅wawa pig,成日攞我部電話自拍^^

第1次同啊tsoi搭天星小輪xd

都唔明點解次次都可以喺度坐成3-4粒鐘:]

我部i-phone????






訪客留言 (返回 chunkit31371 的日誌)


asdsadas 於 2015-06-05 10:47 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



asdsadas 於 2015-06-05 10:47 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngan_yan 於 2011-09-09 11:34 PM 發表:
文憑試加油呀=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunpang1012 於 2011-09-08 11:11 PM 發表:
CoMMEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung258 於 2011-09-08 10:30 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]