chunlam : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
丫BeN生活大門>w<"
chunlam
暱稱: ^ S!u BeN=]]~*
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2月15日
應節詩句
明天就是家長日
日記重生~

:: 日誌分類 ::
全部 (121)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
ANGEL日記
cherry
Chole姐既日記
Christy姐姐既日記
jessica
JOHN~
蠟筆小生的小小日記
大yan日記
雀屎架日記
魚旦俊@^@
欺凌

:: 日誌統計 ::
文章總數: 121
留言總數: 134
今日人氣: 29
累積人氣: 3890

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 1 月 5 日  星期四   陰天


不自覺地傷心 鬱悶 分類: 未分類

唔知點解今日一聽到峰哥哥既哥哥既事就覺得好唔開心.

雖然我唔係識左佢啊哥好耐.都有d好可惜既感覺.

o個樣感覺好難受.冇喇喇無左一個朋友.我覺得佢冇理過家人既感受lo

其實開心又一日.唔開心又一日.點解唔開心咁過呢.

我覺佢好傻.唔解佢可以有勇氣去死.點解唔將e d勇氣用黎面對佢既問題呢?

我估李勁峰一定好傷心.一個由細玩到大.happy又一齊happy.唔happy又一齊分擔.

一個同你出生入死既好兄弟無喇喇走左.一定好難過.

我o係e到希望主能夠保守峰哥哥一家.能夠比佢地可以開開心心咁活下去.

 






訪客留言 (返回 chunlam 的日誌)


沂 於 2006-01-05 06:27 PM 發表:
你講得好岩....點解樂哥哥有勇氣去死反而冇勇氣面對問題呢?
其實同屋企人傾係可以解開心結,但係佢地好似吾多夠.........
峰哥哥一定好hurt牙....一個好fd既哥哥就咁就死左.....我地吾
識佢既都咁傷心,峰哥哥同佢由細玩到大一定仲傷心過我地!!!!
(今朝老師講個陣我喊牙=0=吾知你地有冇呢??????)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我聽老師講野o個時都好想喊..
我都同意你既講法.
其實一家人最緊要就係溝通..
有咩野咪講出黎lo.一定會有人關心你.做咩要咁傻呢?
Posted at 2006-01-06 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]