今日1點幾就出左去
因為要返學校練歌~
我到左學校問啊Rain幾時練歌~點知佢話要返馬可賓吹波(即係做球証)唔可以同我地練~
之後到練o個時個姐姐又冇叫我練~
我就唔知原來佢地已經練緊~
令到我冇練到~
到左4點幾~
阿Rain先返~
仲同幾個人打波
之後我咪睇完先去lo~
睇到5點幾~
點知學校個門鎖左~o個時唔知點算~
好彩阿姐姐開門比我~
如果唔係冇得返屋企~=o=