尋日行完街...好鬼累...
之後老婆打左好多次俾我..
原來想我同佢玩勁舞=3=
之後俾佢嘈左起身...
拿拿林起身刷牙洗面...
即on勁舞...
又俾你話拉/_\
老婆..對吾住牙...我吾係冇心嫁..
我真係記得你好似話去音樂會嫁...
老婆/_\對吾住也...可能老公真係..
成日吾記得拉...吾好意思
之後你去m記討論野...
其實好想你討論完就黎搵你..
不過你話吾好..甘就算拉=]
Today...
i am still a single at home
Very boring..
經常自己一個係屋企..
真係好好好悶~_~
好彩可以幫老婆升下lv...
自己練下8k解解悶...
卓同健一係就叫我war3..
一係就吾理我...
war3一玩又個幾鐘...
很悶悶
|