| 2009-04-15 |
今日過得HAPPY啦~!
生物"
SlEEP...zZ
音樂"
同黃暄傾計仔"
小息"
係咁係到整馬紙]]
數學"
林SIR冇返..係咁彈楊奡齊..哈
英文"
傾計傾計
lunch time'
彈楊奡齊..點知比佢還擊..個頭亂哂//
中文"
比MISS叫左出去小組..我想講GE時候比朱偉健搶左-.-
班課"
傾計^^
週會"
去左啦啦隊....到5點半走人
放學"
陪芷晴比野林院輝
佢隻夠好得意../
又話R柴..又行得鬼死咁快
|
| 發表時間:2009-04-15 07:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 50 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|