唉....不知道....我應該點做...唉...我e家做既野都係諗佢..e家...佢講既野..都係佢..諗既野又係佢....唉..何必要做奴隸..無需要為失去了的執迷.能流淚晝面像四季.做人做過世...漫長年月有路軌..人總想擁有東西..要是代價高.....越令心中牽繫....擔憂要是無謂..拿花灑洗禮 la..[[憎你...恨你...最怕還愛上你]]
趺到..係唔緊要架..最最重要既係..要企得番起身先至係最最重要←e句..我同自己講既..希望我做得到!!!
`﹡與其對愛[貪圖]、不如選擇[孤獨]`
如果我沒落淚,{`代表我已經 -絕望了.}
誰會在乎`-我的﹡心碎 ﹡剩天空陪我掉眼淚_]
ON9的人是有福的, 因為他們不知道甚麼是ON9。
而ON9的人亦是最危險的, 因為我們很難猜透他們。
最後, 最重要的是ON9的人真的是ON9的。
]愛你愛的很累了.....但我卻不放棄
我唔會嬲你唔愛我..但我會嬲你唔理我呀!!
你係拒絕左我,你沒有同我說,但我自己已知道你是不愛我的,我知道自己是咩人,是不是好人,是不是衰人,你自己最清楚,這一D野
由上天o來安排,但係如果你仲愛我既話就要出句聲,你不用怕羞,因為我是你的愛人,如果他不愛你,你就會好像會痛苦萬分,心比刀割還
愛是一種很大很大很大很大很大很大的魔力,一但擁有就要好好把握
到了沒有的時間是很心痛的,如果你都有過一次的愛你自己都會知道的
幾秒鐘便可以愛上一個人 ,
幾句說話已可摧毀一段情 ~
愛上一個人只須少許的衝動 ~
離開一個人郤要無比的勇氣 ~
開始感情之前先釐清自己的需要 !
結束感情之前先確認自己的方向!
_________________
世上最遙遠的距離,不是生與死,
而是我就在你面前你卻不知道我愛你;
世上最大的痛苦,不是見不到他,
而是看見了卻不能擁抱;
世上最深的悲哀,不是愛不了他,
而是愛上了卻不能坦白;
世上最難的考驗,不是忘不掉他,
而是忘記的應該忘記•••
我傻的..kai的.但我..都鍾意咁樣去愛你..只想..傻傻白痴咁去愛你
過去的..都不是重點..重點是現在!!!!!!!
我覺得e句講得幾好架..[只要有3佰萬人鍾意你..又洗咩理個3佰萬人唔鍾意你呢]講得好好呀...我覺得
對的時間,遇見對的人,是一生幸福
對的時間,遇見錯的人,是一場心傷
錯的時間,遇見錯的人,是一場荒唐
錯的時間,遇見對的人,是一生嘆息
╰*☆醉過方知酒濃 愛過才知情重-☆