金日9:??幾就起左身'
同linda去左M記食早餐'
G後就去左新元朗中心,,,去睇長江7號"
睇早場,,但都hO多人
不過hOhO睇,,,最後總喊左添',,,
太感人啦'''
g後就同linda去左千色買33-o-
嘩,,,買左hO多$..hO貴,,,,
破產啦><
g後就搭車去北江行街街
順便幫彤刻木板,,,,
我同linda都刻左,,,d字hO靚
g後就念住去linda屋企^v^
但係又甘r 9好彩,,佢爸爸係到..o
冇得去啦...> <
甘我就搭車返屋企lu,,,
嘩,,,一返到去,,就慘啦
要幫手做家務,,,,,,我要整hO自己間房....
之後媽咪返工,,我就傾同丫軒傾電話lu,,,
哈..佢真係gag黃,,,,,笑到我死,,,,
傾到成11:30,,我就訓左lu
新開左個blOG,,,記住睇完留cM牙^v^
THX'




|