冇人話過唔好放棄等於唔會放棄
我依家放棄喇
無論係講真話
定係所謂keep住ge聯絡 保持住ge friendship
等於冇可能
我唔相信咩keep住聯絡呀 from now on
其實前幾日都有d小學同學call過我
我覺得幾開心架 始終過左一年都仲記得我
我本身係一個冇存在感ge人
有人記得我係一件開心ge事
不過記得唔=會keep住咁friend
反而之前唔friend唔熟ge可以變到好friend
之前好friend可以好唔會
之前唔覺得佢煩ge依家可以覺得佢好煩
之前覺得佢好煩依家可以覺得佢好nice
前幾日終於收到kelly po 封一人一信
我同popo自問真係比個心出尼寫
冇花冇假
內容令我明白哂咩都會變
變得就變 話唔同就唔同
唔係話佢
只係睇番會好認同時勢使然
本身可能因為都唔like嗰個人
睇番封信都唔咩事
反正依家ge kelly popo明白我嗰陣ge感受
但係上番facebook
有好多人add左ge
有d唔熟
有d好熟
有d之前好熟
有d之前3唔識7
有d之前add左但係冇乜點傾過反而依家好friend
有d堅係之前勁friend但係依家頂多比佢聚一聚
無架啦?係呀,無架喇
我唔係話咩都要forever forever同forever
不過比起d本身好friend但係突然之間咩都冇哂係咪太無奈呢!?
所以對於d人話咩:keep住咁friend ge...你永遠都係我最好ge朋友呀...
我舉白旗啦唯有
已前知道人地因咩唔開心
依家見到d stauts都唔會敢問
咩都唔關我事
我依家先發覺係咪好白痴!?
|