今日九點同早欣 淑蓮返跆拳,今日有人陪幾好玩
十二點返到屋企,食完野就訓咗,訓到二點半起身抄功課
今日抄完英文,差中文未抄,聽日抄埋佢
抄完落去買野,返到屋企睇碟[月光光心慌慌之殺清光]
超好睇,故事講個細路十歲開始殺人,殺哂D屋企人,殺人唔眨眼
七點睇完落去還碟,跟住去排球場吹下風,七點九同寶儀走
可能我同排球冇緣,或姐係我已經唔鐘意打排球
覺得打排球好悶,打嚟打去都係咁......