(^00^)
chusinyee
暱稱: 呀豬
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝
又係....
迷失
考試
文章分類
全部 (235)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 235
留言總數: 774
今日人氣: 1
累積人氣: 7139
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


悶........ 愉快 分類: 未分類

今日九點同早欣 淑蓮返跆拳,今日有人陪幾好玩

十二點返到屋企,食完野就訓咗,訓到二點半起身抄功課

今日抄完英文,差中文未抄,聽日抄埋佢

抄完落去買野,返到屋企睇碟[月光光心慌慌之殺清光]

超好睇,故事講個細路十歲開始殺人,殺哂D屋企人,殺人唔眨眼

七點睇完落去還碟,跟住去排球場吹下風,七點九同寶儀走

 

可能我同排球冇緣,或姐係我已經唔鐘意打排球

覺得打排球好悶,打嚟打去都係咁......






訪客留言 (返回 chusinyee 的日誌)


klman520 於 2008-07-29 07:43 PM 發表:
cM=]
系喇系喇
E家加左你喇
之前唔知你系邊個嘛
E家日日都黎睇你日記喇;+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀!好呀!^^
Posted at 2008-07-29 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiko_yan 於 2008-07-29 02:07 PM 發表:
cm俾你!
提你:我個「恩」唔係你打果個欣^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦...^^"
都係果個音姐...^^
Posted at 2008-07-29 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yin584 於 2008-07-29 01:59 PM 發表:
cm  搞錯啊.打排球都悶
你仲有好多野未識  未學嫁.
一一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但都冇人教...
又點學呢?         ?.?
Posted at 2008-07-29 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovelam0107 於 2008-07-29 12:47 PM 發表:
c0mmenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^"
Posted at 2008-07-29 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy2004 於 2008-07-28 11:04 PM 發表:
我1早都覺得打排球好悶=,=
冇打好耐..
睇下下年可唔可以重拾呢個興趣-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...^^
真係好悶,唔知會唔會呢-.-?
因為下年我地怡中一定輸...= ="
Posted at 2008-07-28 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sillyhim 於 2008-07-28 11:03 PM 發表:
cmcmcm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好悶呀...
成日都係打cmcmcm~   = ="
Posted at 2008-07-28 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]