| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 20 日 星期三  |
奧運  |
分類: 未分類 |
今日本身應該要去踢波,但起唔到身,所以冇去
今日又係一隻豬既生活,食 訓 睇電影 傾msn
七點落去幫呀媽買野,下面超熱呀
行一陣都出汗啦......
聽日冇野做,又係屋企發毛
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶~~~
好開心呀!你有打俾我^^
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-08-21 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-08-21 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR_444 於 2008-08-21 06:15 PM 發表:
邊個打比你咁開心-.-
|
網主回覆
m...
你唔識架...^^ Posted at 2008-08-21 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lOk yI ;; 於 2008-08-21 03:04 PM 發表:
暑假真系死到丫MA都吾應得
|
網主回覆
嗯嗯...^^ Posted at 2008-08-21 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你唔識架...^^ Posted at 2008-08-21 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|