今日十二點半先起身,食d野,睇電視
四點幾落去買野,見有人打波,買完野返屋企換衫
落去打一陣波已經出哂汗,打咗一陣,靜怡同娟過咗嚟
同佢地打咗一陣波,超好笑
七點幾東天果d要走lu,跟住我地鋤大d,七點九返屋企lu
希望聽日唔好打風啦...
我會等你架^^