琴晚話十二點半訓,點知訓唔到,二點半先訓到
六點半起身,跟住去樂富比賽,超攰......
win咗,十二點同d波友一齊去食m記,二點諗住返屋企
但返到屋企冇野做,跟住都係返跆拳,不過我個班五點先開始
去到坐咗勁耐 五點lu,但都冇哂力踢,七點返逸東
八點去咗迎逸樓食飯,睇埋奧運先返
返到屋企都死死下,去沖個涼,舒服哂,個大脾超痛
唉... 入咗三望,唔鐘意...... 不過一年好快過姐