今日一點起身,不過都覺得有小小攰
一起身就煮野食,嘩...三餸一湯
又食肥我,食完睇電視 打機
五點幾呀燕打俾我叫我落去打波
但東天d朋友 有d出咗街 有d話好攰 有d返咗大陸未返
唉...... 冇人打波,唔係幾想打,但佢既催眠曲不斷重重複複咁講果句野
真係聽到都好想訓 驚咗佢就落去打波 之後叫咗呀四靜儀落去打波
打到七點呀冰同呀娟落咗嚟,七點半返屋企
我唔想打波既原因:每次打完波條腰好似就斷咁......痛痛痛