| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 30 日 星期六  |
睇戲...  |
分類: 未分類 |
今日十點幾俾表弟嘈醒,佢叫我同佢睇跳水
一點出去屯門市中心買m記拎走,跟住行去戲院
我地睇 地心探險記 幾好睇呀
睇到四點半就行返去屯門市中心撘車返屋企lu
嘩...坐坐下車,無啦啦有隻小強係我前面驚死我
跟住我坐個隔離一個位,點知佢成程都係我隔離
好驚佢行過嚟,返到屋企,呀y癲咗
今日好攰呀
聽日要比賽呀!加油呀
傻佬給傻婆的歌好好聽呀!多謝^^
|
網主回覆
係識功夫,但驚小強呢...  Posted at 2008-09-02 11:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-02 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
★ms.v1cky 於 2008-09-01 10:05 PM 發表:
ah朱.好耐冇黎.
|
網主回覆
嗯嗯...好耐啦 Posted at 2008-09-02 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-02 11:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-02 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-02 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yin584 於 2008-08-31 11:04 PM 發表:
CMCM'^^
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-02 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NKY~ 於 2008-08-31 10:07 AM 發表:
我都好想睇地心探險記啊..
|
網主回覆
幾好睇呀!不過睇4D好睇d^^ Posted at 2008-09-02 11:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aR_444 於 2008-08-31 10:05 AM 發表:
呀y冇見你幾日la.. 梗系癲咗啦^^*
|
網主回覆
嗯嗯...俾佢整到[選]咗 Posted at 2008-09-02 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =" Posted at 2008-09-02 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|