今日五點落去同呀燕 呀四 lin 打波
打到我傻咗,睇錯鐘,6點7以為7點7
搞到返咗屋企,返屋企換鞋,落過去打波
打到7點7,返屋企 好攰呀
8點同呀媽落去食野,冇哂胃口
攰到冇胃口,食咗一碗飯就飽lu...
返到屋企好想訓,但唔訓得
因為中文暑期作業要咗返d文俾佢
要作四篇文呀! 作唔到聽日要留堂呀! 要開夜車呀!