| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 7 日 星期日  |
好耐冇打日記lu...  |
分類: 未分類 |
今日十點起咗身,雖然琴晚七點半訓
但因為琴日太攰,所以可以訓咁耐
今日一起身,周身酸痛,唔想起身
但太肚餓,所以起身煮野食
食完睇電視,睇咗一陣呀媽叫我落去同佢買野食
去M記超多人,連大家樂都好多人
排都死死下,返到屋企食完就去打麻雀
打到五點幾呀媽落去買餸,同呀燕 靜怡落去打波
唔知點解越攰越好玩,今日好好玩呀
打到七點半返屋企食飯,聽日要返全日lu...
希望日日都係星期二啦!因為星期二有P.E堂
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-10 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^" Posted at 2008-09-08 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CmCm..我系牙彤牙... 加左你好友.../\/\
|
網主回覆
哦.... Posted at 2008-09-08 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= = 哦... Posted at 2008-09-08 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
^^ Posted at 2008-09-08 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|