星期日:
一早撘車去長沙灣比賽(足球),一開波入咗人地一粒
跟住完上半場前,俾佢地入返一粒
下半場過咗五分鐘入場,唉... 本身有幾個機會入波既
但我入唔到,最尾要射十二碼,我地win咗
之後去咗一間餐廳食野,食到兩點幾
撘車去葵興返跆拳,返到六點半走人
我地好似打緊杖咁避佢地,超好玩
返到屋企,食飯 做功課,做到我死死下
今日:
放學去排球場打波,打到好攰
得一樣功課 正!
原來佢咩佢,其實都估到啦^^