今日放學係學校打一陣波,打到五點返屋企
換衫落去打波,打到六點幾 唔知點解無啦啦傻咗
做埋d低能野 搞d低能無聊既爛爛爛爛爛爛爛爛爛爛爛 爛都冇得再爛既gag
我得我自己笑 笑都我想死 可能笑得多 人都攰d
返到屋企食完飯就訓咗lu... 訓到十一點先身沖涼
搞到宜家好精神 訓唔到 又唔知有咩做喎....