15-3-10
打番d正常xg先...因為超奈打過
上次打唔知係幾時 @@
唔洗趕住抄功課的早上
PE..開始個陣有d雨
之後就冇lu~
小息..print野
通識..爽yy..不停同黃浩東傾偈
搞到比彭彭.係咁話我地
小息..去左511..
搵ms楊..之後比陳太叫左去搵 =O="
BAFS..測驗..同wingE通水
lunch..外賣食輝香園..唔好食..
無得飲凍朱古力
係未食之前..係聽人話8掛
1325去聽講座.....
應用學習..我一定要入到呀
同gogo坐..明明老溫隔離有個位佢唔坐..走黎同我坐@@
中文..我以為自已上緊aL既中化 =.=
遲左好多先落堂 -o-"
GEOG..又係同LUCY傾偈既時侯 ^o^
陳太話韓國人好鐘意食狗肉,,d狗場係咩用既時侯
6+2話狗場係利志祥既時侯
成班係到喪笑..之後陳太話"我咩都唔知"
放學..test ENG既reading
完左之後去左musical 1830閃人
|