| «‹ March 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
去表妹屋企  |
分類: 未分類 |
星期六去表妹屋企住....
佢屋企有2層...
3隻金毛..[阿毛..阿一同阿五]..
阿五最痴我..超可愛!!
仲玩煲蠟..好衰牙!!哈哈
阿五(好得意~!) 大表妹(超可愛~)
|
|
|
BackyL 於 2009-10-07 07:59 PM 發表:
做乜(幫)住佢隻手姐?
|
|