| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
最終的決定~  |
分類: 未分類 |
經過d FRIEND的建議...最後有6個選擇....俾D意見啦...
1.Eliz(阿招話好...種話我唔要佢要)
2.Eva(有qozza d friend話好...我都覺ok)
3.Dia(我幾中意,但佢係守護甜心...所以怪怪地)
4.Tian(幾好嫁,幾中意個讀音)
5.Erica(我表哥見Eric...個名係佢提議的)
6.Zoe(我原先的英文名,其實都ok啦)
留個cm啦~真係好需要其他人的意見~
|
| 發表時間:2009-08-08 06:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
comment:) 叫tian幾好牙 dia怪怪地?有好多人d英文名仲無厘頭架eating tempo果d都有.___.
|
網主回覆
thx.... Posted at 2009-08-19 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx... Posted at 2009-08-19 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都覺得tian幾好 Posted at 2009-08-13 06:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX" Posted at 2009-08-13 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ho_nam 於 2009-08-09 11:15 AM 發表:
Zoe唔錯丫^0^
|
網主回覆
zoe真係咁好咩....唔知係唔係用得耐,所以真係魩住轉個新的 Posted at 2009-08-09 12:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx... Posted at 2009-08-09 08:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
都係要睇你自己架啦~!! 因為你鍾意 你d fd都會鍾意~!! 嘻嘻 +油 =] cm""
|
網主回覆
thx...我會考慮清楚究竟我中意邊個多d Posted at 2009-08-09 08:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
叫DIA不如叫HONEY/HUNNY 我都係覺得ZOE好D=]
|
網主回覆
thx.....其實Zoe真係幾好 Posted at 2009-08-09 08:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX.... Posted at 2009-08-08 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|