MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

◤*﹏如果你執意要走★我憑什麼留住你...*]]
我不爭氣.....明知一切已成過去...還是無法放手=]記得你總是對我說
"若想決定後不會再後悔...就親手把所有退路都扼斷...那就再沒有後悔的餘地了~"
chy12
暱稱: c_h_y12[鱅]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好想好想,,,
2010-07-17
2010-06-03
還記得我嗎
好唔開心啦~~~~
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
music
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 685
今日人氣: 1
累積人氣: 6726
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 8 日  星期六   酷熱


最終的決定~ 愉快 分類: 未分類

經過d FRIEND的建議...最後有6個選擇....俾D意見啦...

1.Eliz(阿招話好...種話我唔要佢要)

2.Eva(有qozza d friend話好...我都覺ok)

3.Dia(我幾中意,但佢係守護甜心...所以怪怪地)

4.Tian(幾好嫁,幾中意個讀音)

5.Erica(我表哥見Eric...個名係佢提議的)

6.Zoe(我原先的英文名,其實都ok啦)

留個cm啦~真係好需要其他人的意見~

 

發表時間:2009-08-08 06:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 chy12 的日誌)


bearbear0305 於 2009-08-18 10:25 PM 發表:
comment:) 叫tian幾好牙
dia怪怪地?有好多人d英文名仲無厘頭架eating tempo果d都有.___.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx....
Posted at 2009-08-19 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c3319_b6238 於 2009-08-14 11:31 AM 發表:
c0mm3nT:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx...
Posted at 2009-08-19 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katetai 於 2009-08-13 04:29 PM 發表:
tIan 幾特別ah其實,,唔錯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都覺得tian幾好
Posted at 2009-08-13 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel970409 於 2009-08-10 12:02 PM 發表:
c0mment" =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX"
Posted at 2009-08-13 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel970409 於 2009-08-10 12:02 PM 發表:
c0mment" =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ho_nam 於 2009-08-09 11:15 AM 發表:
Zoe唔錯丫^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 zoe真係咁好咩....唔知係唔係用得耐,所以真係魩住轉個新的
Posted at 2009-08-09 12:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



y0_iMfI 於 2009-08-08 10:49 PM 發表:
ZOE吾錯嘛;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx...
Posted at 2009-08-09 08:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PlAt1C_L0vE 於 2009-08-08 10:18 PM 發表:
都係要睇你自己架啦~!!
因為你鍾意
你d fd都會鍾意~!!
嘻嘻
+油
=]
cm""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx...我會考慮清楚究竟我中意邊個多d
Posted at 2009-08-09 08:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lok5202717 於 2009-08-08 09:19 PM 發表:
叫DIA不如叫HONEY/HUNNY
我都係覺得ZOE好D=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx.....其實Zoe真係幾好
Posted at 2009-08-09 08:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c3319_b6238 於 2009-08-08 06:49 PM 發表:
原來仲未決定到XD
Dia幾好呀:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX....
Posted at 2009-08-08 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]