MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

◤*﹏如果你執意要走★我憑什麼留住你...*]]
我不爭氣.....明知一切已成過去...還是無法放手=]記得你總是對我說
"若想決定後不會再後悔...就親手把所有退路都扼斷...那就再沒有後悔的餘地了~"
chy12
暱稱: c_h_y12[鱅]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
好想好想,,,
2010-07-17
2010-06-03
還記得我嗎
好唔開心啦~~~~
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
music
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 685
今日人氣: 2
累積人氣: 6730
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 8 日  星期四   晴天


點會流鼻血架~ 無奈 分類: 未分類

我尋日上P.E堂本來要跑山架~我個時超驚...因為我跑步超慢...次次都係11分幾.....唔係最尾都係尾二架啦....

我有次搏曬老命咁跑....都係10秒半炸....跑到我死下死下種係咁Q慢....真偽激爆我個肺....之後我都冇認真跑過...只要冇超時就得啦!

但而家我咁耐未跑山....我真係驚自己超時...到時重跑種樣衰...

點知,就係個時...我FEEL到自己個鼻濕濕地...有D野流緊落癧....我就魩"唔係鼻血咁好彩啊~"

我一去抹掉....見到自己隻手上面全部係血....我就知我真係咁好彩...竟然就係去到左元朗公園準備跑山個陣流鼻血.....

我身邊D人見我係到流鼻血都超驚....有D係到講..."一話跑山就流鼻血,有冇咁合時啊~都唔知係堅定流架"

妖...我都唔想流架....好心唔好咁陰謀論啦~鼻血有得話流就流咩....

我個時好q尷尬...個個係到跑...得我一個坐係長椅到....用隻血手按住個鼻....

我都冇bring紙巾....按鼻血個張都係 x美芳幫我問人借....當我張紙巾成張都有血個陣.....

我想問人借....但     x美芳一早革令其他人唔可以行近我身邊...

我亦唔可望其他地方...淨係可以望地下...個頭要望低...捏住鼻骨...佢以勁嚴肅的聲音癧命令我....我都冇辦法架....

d鼻血竟然可以流入個口到同埋 滴落我件PE衫&大脾到.....好噁....都滲入D指甲"

我一返到學校...即時去廁所洗乾淨自己....冇洗手液..D血鏽味好猩....好憎流鼻血啊....

 

發表時間:2009-10-08 07:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 chy12 的日誌)


jacky lung 於 2009-10-18 06:24 PM 發表:
可憐的小伙子
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 小伙子=me????
Posted at 2009-10-18 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WingloveJoey 於 2009-10-12 08:10 PM 發表:
cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"^^
Posted at 2009-10-12 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emily197 於 2009-10-12 07:43 PM 發表:
`` ★cm
bY YI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

★ thx"
Posted at 2009-10-12 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emily197 於 2009-10-12 07:42 PM 發表:
`` ★cm
bY YI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ★thx
Posted at 2009-10-12 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emily197 於 2009-10-12 07:42 PM 發表:
`` ★cm
bY YI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 ★thx
Posted at 2009-10-12 08:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carrie_21 於 2009-10-12 07:24 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx"
Posted at 2009-10-12 08:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lynewkfba 於 2009-10-12 07:06 PM 發表:
MISS YAU咁衰格-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 佢有時真係好乞人憎架"
Posted at 2009-10-12 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lynewkfba 於 2009-10-12 07:06 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嘻^^
Posted at 2009-10-12 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ywy221314 於 2009-10-12 05:57 PM 發表:
comment(3`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thxthxthx^^
Posted at 2009-10-12 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mikicc1997 於 2009-10-11 08:36 PM 發表:
c0mm2nt:)
要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 知啦"
我會回架
Posted at 2009-10-11 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]