MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

◤*﹏如果你執意要走★我憑什麼留住你...*]]
我不爭氣.....明知一切已成過去...還是無法放手=]記得你總是對我說
"若想決定後不會再後悔...就親手把所有退路都扼斷...那就再沒有後悔的餘地了~"
chy12
暱稱: c_h_y12[鱅]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
好想好想,,,
2010-07-17
2010-06-03
還記得我嗎
好唔開心啦~~~~
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
music
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 685
今日人氣: 2
累積人氣: 6719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 11 日  星期三   酷熱


成個禮拜冇打blog啦~ 滿足 分類: 未分類

我個qz個名轉左喎~&終於轉左歌la....之前郭靜個mv係叫賴炘兒幫我整的....

想改歌好耐架啦....但自己都唔識整...尋日經我嘗試終於成功la....但好似太多歌啦...成8,9首~

都係個人好鍾意的song~覺得好有成功感(雖然只係好少事)^^

今日都好開心....test完i.h竟然即日派卷....50分都有38喎~雖然今次份卷超easy...但都好happy>w<

因為我今次完全冇溫書....我諗除左中文同i.h....其他我都肥硬架啦.....

尤其係eng...math...i.s...死得架啦~我諗...

呢幾日唯一有d唔開心的係....小晴話我"你個身瘦左喎,但塊面漲左!"

其實都冇野的....如果唔係某人聽完竟然問我"你d脂肪係唔係全部積左係塊瞼啊~"

真係大受打擊囉..我知我係baby face...或者比baby face多少少掛~(我承認,但都唔使咁掛..)

你以為我唔想瘦面架....但好難ma...

呢陣狂聽lenka的"live like you're dying"唔知點解好like呢首歌....

test中文份卷最後一題..係考借代...佢問"何以解憂,唯有杜康"杜康借代緊咩?

實我聽過杜康架...就係醒唔起...寫左老鼠藥...根住改左心理醫生....

但我地收左卷...我同d fd討論緊個陣....突然醒起杜康係酒聖....代表緊係酒啦~

頂佢...考個陣就唔記得...考完先醒起...v_v

其實呢題都唔係好多分...唔知2定4分...但就係唔抵ma....明明識做架~

發表時間:2009-11-11 08:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 chy12 的日誌)


ywy221314 於 2009-11-15 08:48 PM 發表:
系啊\_/
我好僧個啊SIR-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

d ah sir冇個係好人>_<
Posted at 2009-11-19 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



heidicheng 於 2009-11-14 07:43 PM 發表:
cm..要回架=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thxthx=]知啦
Posted at 2009-11-19 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jackylaw123 於 2009-11-14 07:22 PM 發表:
中文個度一題2分姐,唔好唔開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但都唔抵嗎...明明識做~
Posted at 2009-11-19 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siulong94 於 2009-11-13 05:00 PM 發表:
**comment**
""comment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thxthxthxthxthx=]^^
Posted at 2009-11-19 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stephen_727 於 2009-11-12 07:30 PM 發表:
恭喜哂xd
我唔知第幾低-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 真係要好好慶祝下啦~
Posted at 2009-11-19 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lynewkfba 於 2009-11-12 07:29 PM 發表:
唉-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 v_v
Posted at 2009-11-19 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aNdY159357 於 2009-11-12 07:21 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
Posted at 2009-11-19 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EvaA4Cheung 於 2009-11-12 07:08 PM 發表:
你地唔係話英文有一part可以retest定唔知咩咩- -?唔緊要啦 下學期加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 聽講retest種難ah...
 
 
Posted at 2009-11-19 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bug_bug 於 2009-11-12 06:21 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx^^
Posted at 2009-11-19 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c3319_b6238 於 2009-11-12 06:09 PM 發表:
cM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx=]
Posted at 2009-11-19 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]