MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

◤*﹏如果你執意要走★我憑什麼留住你...*]]
我不爭氣.....明知一切已成過去...還是無法放手=]記得你總是對我說
"若想決定後不會再後悔...就親手把所有退路都扼斷...那就再沒有後悔的餘地了~"
chy12
暱稱: c_h_y12[鱅]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
好想好想,,,
2010-07-17
2010-06-03
還記得我嗎
好唔開心啦~~~~
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
music
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 685
今日人氣: 3
累積人氣: 6724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 24 日  星期二   寒冷


個心好凍...... 傷心 分類: 未分類

最近發生左好多事....無辦法一次打曬出癧......

轉左qz個背景...唔知你地覺得以前好d定依家好d呢?俾d意見我啦la~

本來我地班諗住報sing con...但因為d野而取消左...本來重有d期待tim...

招真係超慘....就因為係班房用手機被人見到....就同梁玉雞講....

梁玉雞超煩囉...搞到成件事咁嚴重~佢死到咬住ah招唔放....

ole個日幾開心....不停叫d小學生幫手做問卷調查....d小學生勁得意囉~咩事啊^^

個日好開心啊....d問卷全部做曬....但種有勁多人爭住做,因為我地d禮物太正啦~

最後竟然剩返勁多紀念品....我地幾個自己分....超happy囉~

其實今日真係好想出街架....但個個都唔陪我....話唔定係我自己太乞人憎啦~所以先冇人肯陪我掛!

唔知點解有d感受,覺得身邊有好多人同事都已經變曬

其實我明白我自己都變左好多...但就係冇辦法接受,大概係因為我太在意你啦

其實我一直都感覺到你正慢慢地轉變,在你心中的第一位已經不是我~

但我還是不願意放手,因為那個人是你

所以不到最後一刻,我都不會認真面對你我內心的變化

你唔會明白我講的人係你     因為你從來冇留意過你已經唔再注意我...你個心       已經不在

今日我係你面前喊左3次,但你根本沒留意到,你亦唔會知道,我的唔開心~從來都係因為你

發表時間:2009-11-24 09:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 chy12 的日誌)


lstangel1997 於 2009-12-02 06:19 PM 發表:
cM``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lwwchaha 於 2009-12-01 11:23 AM 發表:
早-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lynewkfba 於 2009-11-30 08:31 PM 發表:
- -0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwankwan7229 於 2009-11-30 08:20 PM 發表:
系呀 不過沒事了
一場誤會罷了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EvaA4Cheung 於 2009-11-30 08:05 PM 發表:
陰公 我都想放假-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



stephen_727 於 2009-11-30 07:58 PM 發表:
haha`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywy221314 於 2009-11-30 02:36 PM 發表:
吾好吾開心啦^_____^!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenneth0107 於 2009-11-28 07:10 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywkwan 於 2009-11-27 10:06 PM 發表:
Cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emily197 於 2009-11-27 07:25 PM 發表:
cM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]