| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
方向  |
分類: 未分類 |
坦白說...在人群中 我找不到自己的方向
沒感覺自己屬於哪個群體 從來只是自己一個
我唔介意係到講 我真係好憎我屋企人 任何人都冇資格話我唔應該憎佢地
話佢地只係因為在乎我先咁對我 但任何人都冇資格話我錯
當變在你地其中一個身處係我的位置時
你地先會明我的感覺 可能我好乞人憎 好偏激 成日都唔開心 同發脾氣
但有邊個真係理解我ah 我知我有好多問題
我真係好驚係某一日 自己終於忍受唔到呢種人生 做左一d我無法挽回的事
|
| 發表時間:2010-03-16 03:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
LONKOR 於 2010-03-27 06:49 PM 發表:
cm, 之前我都係咁諗
|
|
|
nomin 於 2010-03-16 04:34 PM 發表:
加油
|
|