每月$400...全包!好多人都問我點生存!
答案好簡單!因為我勁!哇哈哈哈哈.....
我每日用過幾多錢!食咩,買咩......
總之就係要用錢!我都會寫低!
好條理咁分好哂D錢!
不過我覺得好辛苦,好麻煩!
唔想再寫低!
當然我係唔會洗多過$400!
我要儲錢!YEAH!
突然諗起秀恩講既話.......
我地唔係要積存地上既財寶,係要積存天上既財寶!!好正呀!
今日終於可以訓到自然醒啦!gd~
真羨慕!點解唔係我嫁~
依2日去左幾間學校!飛左幾次的士!
今朝諗住去幫彤霙排隊!點知今日唔收!
9點幾返左屋企!好眼訓!
差唔多10點訓到1點幾!累!
之後2點幾出去陪佢搵學校!
不過去左2間我就返屋企先!
依2日真係就黎精神崩潰!
累並唔係問題!問題係擔心佢地幾個會讀咩!唉~
中五放榜啦!今日陪佩敏放!
朝早6點半多就起左身!同佢地幾個食M記!
跟住就去佩敏學校!
之後勁多個人聚集左係佢學校!
跟住各自各搵野讀!
之前未試過陪人放榜!第一次!
原來係好麻煩嫁!
好累呀成個人!Oh~
2年後到我放文憑既成績!
諗下...萬一考得差,身邊有其他人既話...我係唔會點喊!
我唔會係人地面前喊!唔知點解~
就算喊!都只係默默地流淚!
但係我又好想搵人陪!
都唔知自己想點!唔理啦!
食韓燒!12個人一齊食!
平時食依D類似自助餐都係同屋企人食!
好少會同朋友食!
我諗一隻手都數得哂!