| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11 |
分類: 未分類 |
又去拜山~第一次去拜~
就黎去到果陣...心情好緊張!!
有種唔知點既感覺~
到左啦!!見到張相~
眼濕濕...唔可以俾人發現!!
望向其他地方~
我唔係好敢望個墳~
好驚自己會喊!!
唔係好中意依種墳墓~
咁多個人一齊...個位又細~
一d都唔獨立!!
阿爸果種好好多!!
可能拜阿爸同阿爺都有十幾年~
加上對佢地一d印象都冇!!
拜山並冇咩感覺!!
但係今次唔同...個感覺好凝重!!
大家都好靜...好少講野!!
夜晚祈禱果陣...同神傾計~
諗返起當時既情況!!不禁落淚~
之前既一切一切將會成為我既回憶!!
永永遠遠記係我既腦海!!
|
2010 年 4 月 10 日 星期六  |
| 2010-04-10 |
分類: 未分類 |
我學緊彈琴呀!!gd~
因為通訊章同步操二級我都有~
惟有開多個樂員章俾我!!
得我一個有齊2個章~
所以得我一個學琴!!
單對單學~我一定要學識!! |
2010 年 4 月 9 日 星期五  |
| 2010-04-09 |
分類: 未分類 |
開學啦!!
又要早起身~救命呀!!
放得9日...有10幾20樣功課~
我郁都未郁過!!
好咪好威呢?!哈哈
好彩聽日唔洗返學補課~
可以訓晏d!!gd~ |
2010 年 4 月 8 日 星期四  |
| 2010-04-08 |
分類: 未分類 |
又要返學啦!!
聽日開始返~
放假放咁少日!!
2個星期都冇~唉 |
2010 年 4 月 7 日 星期三  |
| 2010-04-07 |
分類: 未分類 |
同佩敏慶祝生日!!唔錯唔錯~
終於拎左眼鏡(con)啦!!
我已經2個星期冇戴con啦~
突然戴返con唔係好慣tim!!
隻腳痛!!
行樓梯開始有d困難~!! |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 99 | »
|