cice_woo : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
貓兒の日記版版
貓兒*開心*不開心*の*日記版
我 的 資 料

暱稱: 貓兒
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2007-06-30
2007-05-15
2007-05-15
2007-05-14
......
日 誌 分 類
全部 (65)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
網上聖經
日 誌 統 計
文章總數: 65
留言總數: 11
今日人氣: 0
累積人氣: 975
RSS Feed
2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
今早本來都開心.......之後........ 鬱悶

今早本來好開心嫁......之後

雖然收到民安隊要我去面試封信•有短暫的開心

希望〝他〞以後不要找我......我吳想再見到〝他〞

今早有我最鐘意的〝唱詩早會〞

>中文堂•啊sir請病假
               好開心kw教返
               無帶〝單元八〞
              
 kw問返我哋
               關於「議論文」
               講心個句
               成課書都冇聽過書
               所以完全吳識
               上緊堂電話響
               
他〞打比我
               我cut咗線and關機<

英文堂•外藉老師同我哋一齊上
            做工作紙
   
         吳識做
            上英文堂聽歌

基設堂•上咗410
            做絲網印圖案
            整咗個類似水手的圖案
            好靚啊!!

數學堂•返班房上堂
            成堂冇心機上
            成堂吳開心
            我覺得我對果件事有點執著
            要學習失去點樣接受

午膳•同蔚蔚一齊食
         去咗大元
         講返果件事
         心情就差爆
         連我最愛的「波菜米」
         最吳想食
         淨是食咗少少
         飲咗一杯凍檸水
         冇胃口

 

第二次堂數學•部機有得kit kit地
                     要換機
                     後面D機差不多壞咗
                     無奈

社會堂×2•又電話響
                〝他〞又打比我
                 見到這個電話後
                 去洗手間
                 打比佢
                 問佢咩事
                 又是「對不起」
                 重有冇第二句
                 原來我一直都係「第三者」
                 十億個吳開心
                 想落「靜思室」
                 啊sir又吳比我落
                 留在班房>好辛苦<


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 65 | »