今早本來好開心嫁......之後
雖然收到民安隊要我去面試封信•有短暫的開心
希望〝他〞以後不要找我......我吳想再見到〝他〞
今早有我最鐘意的〝唱詩早會〞
>中文堂•啊sir請病假
好開心kw教返
無帶〝單元八〞
kw問返我哋
關於「議論文」
講心個句
成課書都冇聽過書
所以完全吳識
上緊堂電話響
〝他〞打比我
我cut咗線and關機<
英文堂•外藉老師同我哋一齊上
做工作紙
吳識做
上英文堂聽歌
基設堂•上咗410
做絲網印圖案
整咗個類似水手的圖案
好靚啊!!
數學堂•返班房上堂
成堂冇心機上
成堂吳開心
我覺得我對果件事有點執著
要學習失去點樣接受
午膳•同蔚蔚一齊食
去咗大元
講返果件事
心情就差爆
連我最愛的「波菜米」
最吳想食
淨是食咗少少
飲咗一杯凍檸水
冇胃口
第二次堂數學•部機有得kit kit地
要換機
後面D機差不多壞咗
無奈
社會堂×2•又電話響
〝他〞又打比我
見到這個電話後
去洗手間
打比佢
問佢咩事
又是「對不起」
重有冇第二句
原來我一直都係「第三者」
十億個吳開心
想落「靜思室」
啊sir又吳比我落
留在班房>好辛苦<
分類: 未分類 |