我就話過會放我李幾日既相~ 好啦~~ 哥x2buy俾我架~好好食<-----表姐係澳洲buy俾我架~好好食本來重有一雪糕味因為太好食~食哂冇影~不過紅色重好味~食既時候表面係白朱古力裹面就有d果醬真係好正~ <-------錫我既老公俾我架~佢俾左好多我不過冇影~哈哈~一種不錯的食物~love我play nds 應援團~勁勁勁~哈哈哈~同
好啦~~
哥x2buy俾我架~好好食<-----表姐係澳洲buy俾我架~好好食本來重有一雪糕味因為太好食~食哂冇影~不過紅色重好味~食既時候表面係白朱古力裹面就有d果醬真係好正~
<-------錫我既老公俾我架~佢俾左好多我不過冇影~哈哈~一種不錯的食物~love我play nds 應援團~勁勁勁~哈哈哈~同
用邊張放係相架好~??估下邊個好味d哈哈~好好食~好味到唔捨得食哈哈~<-----佢就係我的愛愛-bb~~其實重有好多~~不過下次先byebye