| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 26 日 星期四 |
 | |
| 豈有此理~ |
好q好笑~琴日我果班有成11個冇返學~wakaka~佢地真係乖學生呀~有好多堂都唔洗上~因為有好多人都冇返~不過我琴日lunch返屋企攞返本宗教書~之後睇左一陣電視~有d頭痛~~點知一上到宗教就痛到仆街~之後返屋企食藥~訓覺~訓左一個鐘就醒左啦~點知二哥要去玩~叫didi攞飯出去~老豆想亞媽返屋企食~就叫我出~我又唔想出~因為好辛苦~我平時冇事都會出~但可能好唔想出~就喊左出黎~之後一個鐘後我返到屋企就開始發冷~好辛苦呀~辛苦左一日~啊啊~~
|
| 刊登時間︰2006-01-26 12:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 102 | »
|