今日返學,,
第1,2堂膳食,,
上實習,,
整通粉沙律,,
SO GREAT,,
第3堂MATHS,,
教指數,,
我地班激到鄺SIR發曬火,,
本來有D吾明,,
不過吾敢問佢,,
宗教堂,,
李SIR教,,
GREAT!!
佢講D野都幾有道理,,
兩堂中文,,
做剪報,,
做吾切><"
好彩莫SIR比我放學先交,,
LUNCH WITH YEE AND YIN,,
兩堂英文,,
日日默書><"(慘!!!!)
服裝,,
MRS YAN教,,
OK LA
放學交完剪報,拎完沙律,,
同呀琳返屋企,,
温書,做功課,傾電話,,
CHAT,,打日記,,

|