°||||■ 謝謝你*,||--*!,,
*]]我未夠好,,,你別投訴``//
cindy04
暱稱: ◆°,,]]穎//*))
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-09-16
又1個星期LU
功課=="
厲害呀*\/*
NOR左啦又--"
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 10
今日人氣: 1
累積人氣: 1616
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 14 日  星期二   晴天


滑啫啫+漢堡神偷+小飛飛+麥當勞叔叔XD" 分類: 未分類

今日呢...

我同VIVVAN講我可唔可以叫你VV呀??

因為我琴日咁樣打左落DIARY XD"

佢話佢之前D FD叫佢小飛飛嫁.....=="

咁我地就係到作名啦--"

章魚係麥當勞叔叔.....

漢堡神偷就係SABRINA.....

咁我就係滑啫啫XD"

我地4個就係M記個4個人啦XD"

之後李芷芷係黃色招牌呀"M"...XD"

JOYCE就係蘋果PIE...(佢話中意食嫁XP")

朝早番去個陣係學校門口有PREFECT查學裙....

好多人都唔入個個門口--"

不過我咪又係照過到去XD"...

我都唔係好短姐=V="

今日李芷芷冇番學..幾日啦

唔知佢咩野...但係佢星期日又去到睇戲--"

咁今日MUSIC要PRESENT既..但係有人冇番

咁就唔洗住...可能聽日...

不過如果佢聽日都唔番..就要我1個人唱嫁啦.><"

今日又寫信比人啦...比左JOYCE同SABRINA

咁上堂真係好悶呀MA....ZZZ

今日又聽到E電話個鈴聲唔同左

唔知咩歌黎嫁=="不過幾好聽呀.XD"

番屋企1路食ICECREAM1路打DIARY--"

食左HALF盒....唔知會唔會比人鬧呢XD"

仲有呀..今日係白色情人節呀..

係D男仔回禮比中意既女仔嫁...

今曰都有朱古力收呀XD"

不過又係女仔黎--""""

睇死E都唔知今日係白色情人節嫁啦XD"






訪客留言 (返回 cindy04 的日誌)


fforfriend 於 2006-03-14 06:32 PM 發表:
o
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o D咩呀??--"
Posted at 2006-03-18 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]