牙銘 ,,, 生日大大大大大大大大大大大大大快樂^________^
祝你愈黎愈多friend子喔` 永遠十卜*
-----------------------------------------------------------------------------------
今日.....慶祝番婷婷既生日
所以去左mk睇戲+唱k
唉...唱到把口巧攰
未試過唱k唱禁耐-______-\/\/
我地先去左朗豪坊ua睇戲
張毛+皇上去左睇 變型金鋼
我,,婷婷,,黃淇,,張樺靖哥哥-0-(比番個大名你- -) 去睇 冰河3
套戲*都幾搞笑gE"
不錯的喔`
睇完" 要等成個中 等睇 變型金鋼 果兩隻野-_-
跟住過左去旺中唱k
等左差唔多半粒中先有房...shIt`
我唱k唱k再唱k
班男仔....psp psp 再psp

<<傻仔一名...
唱唱下...張毛同黃淇出左去 巧耐都未番
佢地call過我....問我婷婷中意食咩蛋糕..."(婷婷-.- 你問我做咩,,我扮冇野 我係咪好真呢~嘻,,,*) <你地倆個巧有心喔/\/\>
 
|