| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 近期至愛 | 現常上youtube睇棒棒堂.
哈,真的令我捧腹大笑,不錯不錯,當中我最愛的底廸-Elmo。
他是名瘋狂熱愛跳舞的dance ,是名跳舞老師,是名碩士生,是名主持人...
他的樣子有點像王傑,帥帥的,終日坐不定,而且是名100%外星人(水皮座的特色)
每次都會被他的舞蹈而吸引,他的舞蹈更是次次驚喜,日日新。
(需要點時間等候,請大家耐心等待,真的很精彩) | | 刊登時間︰2008-06-18 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 愛鬥大 | 一個來電,成了今次的導火線,一個來電,臨時起了飯局。
當晚只有我一個星期六要返半晏的,而又不成文規定,我必成為大家的焦點所在,
友人們不停的挑戰我,
友:今晚不如唱k?噢,不過你明天要返工喎!
我:你請我未去囉!
友:係唔係先,係唔係請你就去先?
我:係呀!你係唔係請先!
友:好呀!你要同我地唱通宵架!
我:....(有點拗底)頂丫,明知人地第二日要返工呀!
友:就係知你第二日要返工,先請你咋,你唔係拗底呀!?
我:okok!!唱未唱囉!
當晚由10:30唱到4:30,回到家上的床已經是5點了,睡了3個小時就要上班去!
我放工時,他們全都只是剛起床,頂!!!!!
哈,以後要學會慎言及對自己的說話負責任呢!
| | 刊登時間︰2008-06-15 01:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 失魂 | 個人認為及觀感覺得,銅鑼灣區較多靚人型人,因此行街之如,睇別人的衣著打扮不失為樂事!
真的在銅鑼灣行街時真的特別忙呢!又要行街又要講野又要睇野,我們已經進階到任何時候雙眼處於最高戒備,隨時有野睇呀!
我跟老姊的審美眼光真的非常相近,街上有二三十人,大家都同時被同一人所吸引,這不是巧合,是絕對呀!
相方交換一個眼神,就是對了!
不論男女都彼吸引,她/他們的衣著打扮,行為舉指,個人品味一一都能吸引我們的目光,行一個注目禮!
從別人身上絕對可以參考一下,豐富一下時裝知識。
當晚,我跟老姊對答如流時,在時代廣場對出的班馬線時,迎面出現一個人,這個人令我腦部缺氧思維中斷10秒之久,
突然之間說不出話來,10秒之後,我問老姊,我地岩岩講緊咩呀?噢∼忙記了啊!!
他稱不上是名靚仔(有點像elmo),可是他的衣著打扮非常合身,氣質也不錯,有點英倫味,黑粗邊眼鏡,深深吸引著我們,失魂了!
這個眼睛想旅行的視覺娛樂真的一樂也!
| | 刊登時間︰2008-06-13 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 11 日 星期三  |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 76 | »
|