|
|
☺;2010 年 12 月 12 日 星期日
報告時間;)2010-12-12 10:03 PM
2o1o;12;11`
今日本來約左ting去尖咀;但係時間吾係好岩;冇同ting去;
同老公去左尖咀;買左啲野;冇晒錢/_\;
又買衫喇;遲啲又要買第啲野喇;冇錢點做人;?
由4點幾行到7點幾8點;腳都行到斷喇;!
8點幾翻深水埗食野;好肚餓丫;
食完就翻屋企啦;翻到屋企;死死下禁- -;
擺低啲野去左丫媽到;跟住去到2點幾;老公要走喇;媽子翻左黎;
同媽子整呢樣整個樣;4點幾先訓教;攰.
2o1o;12;12`
今日痴線架;尋晚4點幾訓;今朝早就7點幾起身;
老公黎左搵我;$同老公去左食m記早餐;><
笑死我了;老公個熱香餅硬到咩禁;我個個就好好味;^^
老公杯奶茶冇禁甜;我個杯就好甜;老公話整野個個人突燈xd
老公正傻瓜;$(k.)食完野翻媽子到又訓多次=p
訓到10點幾要出去喇;同媽子老公搞掂晒就出門口喇;
由11點幾到1點幾2點都係mtr度過-_-;
跟住同老公出去買野;之後去左搵丫兒;
買齊野就開始整喇;好鬼難囉;
不過1年得1次;冇所謂啦;^^
呢2日買野買到破產;吾多掂吾多掂;!!!
7點幾去左老公屋企食飯;食完8點幾9點就翻屋企喇;
不錯的1天:)
周浩賢;你是我的;我吾會俾人搶走你架><!
任何女仔吾可以同我條仔sms;@
| [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
★;comm3nt;D
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 450 | »
|