累累. . .
今日田徑選拔丫~YO
腳仔痛痛丫~~
跑唔到- -
唔製T.T
盡左力...
第1次跑. . .
OK啦- -
唔知第1定第2---
跑完腳仔痛死左- -
又諗起上年既慘痛經歷- ......(閱讀全文)
開左學啦~yo~
放左學成日去打波. . .
打到心散.人又散-.-
今日影左班相. . .
6c好似整左個love喎. . .
近排咪緊[[命中注定我愛你]]
好睇.............睇到喊t.t
yu sir 依+教豬啦-----
煩-=-=-=-
呢排都唔係好開心...
今日一朝早就去左SWIM啦. ..
6.30起左身. . .
SWIM果陣班仔係道玩. . . .
SWIM完去左羊咩屋企食飯. . .
食完飯去左打籃球0.0
LOLO果FD子好似兔兔- -
兔兔牙 兔兔樣 - -
LOLO都唔理我地O既!
凈係理佢個兔兔FD T.T
跟住見到個好似澄澄O既人. . .
點個係個串精- ......(閱讀全文)
風球到!!
都冇所謂BOR~
算啦.
呢道有個網.......
好準架!!!!!
上去試下啦~~
HAPPY BRITHDAY TO 峄∼∼
本來係尋日生日O既。 。 。
不過唔記得左bor~
算啦~一樣姐. . .
最衰我返左hk啦~
唔係就可以同佢慶祝生日啦~
-==2-3=-23=12-3-=14-=34-=34-=4-=-4=-1
冇feel. . .?!