| 好無辜>< |
分類: 未分類 |
今日真係好無辜,首先就小息無啦啦比呀豪同呀朗勁打頭,咁以我既性格,緊係追住佢地黎打架啦,點之條友係度跑,跑左成幾個圈(籃球場)佢先行停,不過已經太遲啦,因為果陣,老師已經捉住左佢啦,哈哈,睇佢死,果陣開心到笑左出黎。之後到左放學,本身我一放學就要返屋企埋低書包出去,點知無啦啦比個死人呀sir罰課教,今日明明都冇呀sir教個堂,我都唔明點解我會比人話課堂違規囉,我又冇比其他老師罵,呀sir都痴痴地架..頂佢。
|
| 發表時間:2008-02-22 10:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 81 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|