今日超唔開心,因為被鳳爪留堂,
D老師又要開會,
如果唔系晨早走咗
返到屋企已經6:20分
而且有疲倦因琴日練舞
練足全日
今日P.E堂簡直囉命
朝早集隊已經好熱仲要系頭兩堂P.E堂
點解今日唔系星期三呀!!!!!!!!!!!:$:$