I ♥ Bunny King`

cindy9492
暱稱: ♥ 林欣`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
超正!!
2009-08-28
sor`
統測成績`
hApPy`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 88
今日人氣: 0
累積人氣: 5085
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
mY dOllY`♥♥♥
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天
 
 
超HaPpY!

哈哈~

都好耐冇打BLOG喇~

22/3-24/3去左中山(民安隊)

唔講咁多喇!

費是比人話我係到講民安經啦........

不過我映左D相,

放係相簿到比你地慢慢睇!!!!!

------------------------------------------------------------

呵呵~

今日係呀朱既14歲生日呀~

係到祝佢生日快樂!!

等我E+講一講我地做過D咩啦`

[今日我同呀朱約左好多人去我屋企到燒野食]

琴晚呀朱叫我係今日既8點moning call佢~

咁我就7點幾起左身

準備call佢啦!

call完佢之後,

佢就打比我同我傾電話~

傾到9點我就食早餐

so收左線~

食完之後就打機

打完就去洗頭 `

洗完頭,金魚仔同龜仔就打比我同我傾計

傾到11點就出門口同呀朱去買炭同拎蛋糕...

哈哈~點知呀朱係我岩岩出門口果同打比我同我講

『林欣欣呀! 哈哈~我已經到左上水喇~點算呀?????』

之類既野

Then我就O晒咀

我一去到上水就拿拿林去搵呀朱

然後就去買炭~

行行下~呀朱就話『點解我地唔去拎蛋糕先呢?!』

我話『是但啦!』

當我地行入上水中心行到Ella果時

我地就見到呀婆同呀Fi

佢地諗住買禮物比呀朱

咁咁岩咪一齊囉~

點知簡簡下禮物

睇下隻錶

哇哇叫差唔多到12點喇

我同呀朱就撇左呀婆同呀Fi

就跑去拎蛋糕

拎完蛋糕,

我地就join埋呀姑去買炭

買完炭原本諗住去火車站既~

但係拎住包炭去火車站好7

so叫呀婆佢地落黎

點知佢地就分左3批落

瀲死啦~又熱喎

等左3班車先上到

一到左我屋企

佢地一D就打機

一D就同我去拎DOGDOG

拎完之後就開始BBQ

燒燒下就有一班細路仔黎搵左D男仔去打球

佢地走左冇幾耐

呀媽就番左黎

超驚喎~

不過好彩佢係我地食完蛋糕就出左去

我地食完野就執野

之後就出左去玩'誠實與大膽'

玩玩下呀姑個死老豆就黎左接佢

仲哦左佢一陣先走~

呀姑超可憐呀

哈哈~

呀朱同我都比人玩

><"呀朱要掂金魚仔隻手,

我要掂龜仔隻手

5

超O咀

玩多一陣,

我地就去左公園仔到玩'捉迷藏'同埋'大白鯊'

跑呀跑呀跑呀跑

跑到褲都甩埋= =

玩到7點~

我地就番屋企

番到去個個睇呀朱拆禮物

[有呀Jack既公仔~

2隻史迪仔既公仔~

1個大雪糕公仔~

大鼻,鋼牙既公仔& "Qoo淳"]

好多好多,

唔記得喇!

拆之後就走左

我送完佢地之後就要執番D手尾

拖地......超攰呀!!!!!

Then沖涼訓覺

~THE END~

發表時間:2008-03-27 09:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天
 
 
哈哈`

哈哈~

人氣已經去到1000啦!

好應該慶祝一下......

嗯__就送你地一首歌

--------------------------------------------------------------

Janice新歌`哈哈

如水^

期待過我們似細水
可惜蒸發出眼淚
明白你最近有些暫時伴侶 偷一刻午睡
彷彿專一使你極空虛
懷疑被你抱著我念著誰
無論你再好 亦捨得失去

難過亦過難道我
嫌損失未夠多
早放手可減輕痛楚
不等泡沫給吹破
不想去知誰填補我
無悔在我還是我
任你多麼差錯
無謂去追問為何
深知告別損失非我
讓情人離別
似水清洗我

原諒你對著我說謊
出於好意的作狀
明白你最近已經避談近況
早不敢寄望
心中早把相愛如觀光
情如瀑布瀉下也未驚慌
心境已 隨著那水花得到釋放

難過亦過難道我
嫌損失未夠多
早放手可減輕痛楚
不等泡沫給吹破
不想去知誰填補我
無悔在我還是我
任你多麼差錯
無謂去追問為何
深知告別損失非我
讓情人離別
似水清洗我

難過亦過難道我
嫌損失未夠多
早放手可減輕痛楚
不等泡沫給吹破
不想去知誰填補我
無悔在我還是我
任你多麼差錯
無謂去追問為何
深知告別損失非我
讓情人離別
似水清洗我

心中有漣漪吹過 又回到最初 平靜去做我

發表時間:2008-02-27 07:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天
 
 
悶•悶•悶

媽咪呀~

悶死我啦...

今個假期都唔好玩既!

好似好多野做咁,

但係其實係冇野做........

唉`

星期一就番學啦~

我仲未做功課呀!

聽日仲要小鼓tim架~

唔知點好 - -

發表時間:2008-02-16 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]