|
|
2011 年 2 月 6 日 星期日  |
| #新的一 年(!?) ;] |
分類: 日記冊 |
不知不覺間,又到了新的一年了(!!!!) 新的一年,每個人都希望有新的開始 當然,我不是例外(.....) 有時候我會覺得Miss楊同龔sir講既野好有道理 因為我理解個種心情 自己個細佬成績退步..我做家姐既 好想從自己既經驗中...話比佢知*(!) 「你已經比任何人落後了」 老實說老師是為我們好.. 其實也是想說出人生的道理 (!!!!!!) 係大陸呢到我見到我堂......
(閱讀全文)
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 83 | »
|