星期四...伊話想玩..
歌唱比賽..
我咩同佢玩..
叫The Show..
找個個純音樂找到死囉..
好在..最後都係找到..
好在炸-.-
唔係咩死囉-.-
之後昨晚一直聽一直聽...
訓教都要聽...
但係我只係記得D旋律.......(閱讀全文)