゚・*:.。倩兒心情分享部゚*・゚・:,。(๑→ܫ←)
這個日記是我的分享地方,可以體會到我各種的心情!!!
cindybone
暱稱: 倩兒XD''
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
少年夢過後
2008-05-02
星期6的那天
-3-''
2008-04-08
文章分類
全部 (128)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 311
今日人氣: 1
累積人氣: 3906
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


有時我係到諗... 分類: 未分類

有時我會諗...我自己係咪好無聊呢?!

我到底係諗野方面定行為好無聊呢?!

-口-以前都唔係咁的...''

點解我會唔同左既?!我好想知道牙''

我比前之前唔同既係:

以前好勤力的,係讀書上喇...

諗野方面比自己年齡唔同,係大個D既...

但性格方面比以前開心左喎...

比以前唔覺得悶,成日都有多好野做啦...

比以前鐘意打日記啦...

好多野又會笑多左...

比以前少左眼淚...

我到底係比以前大個左牙?!定係細個左呢?!

我自己都唔知牙...好煩牙-W-''

但我好希望唔會俾人覺得我細個..我係可以做到大事的..

因為我已經長大的,只係戈樣唔似...

點可以把我看作細佬呢?!我唔甘心...>W<''






訪客留言 (返回 cindybone 的日誌)


KailovingU 於 2008-03-28 05:33 PM 發表:
算la,
禾覺得如果可以令自己開心D,
即使自己諗野5同左,
都無所謂la^ - ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love770 於 2008-03-28 03:49 PM 發表:
你個blog好受歡迎wo`
CMCM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiu1023 於 2008-03-28 12:54 PM 發表:
路過__
Cm fOr yOu'']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



f1studentyan 於 2008-03-28 12:32 PM 發表:
我系黎回c0mment的''
多謝你系我個b1og到番cm牙所以回番1個大大大cm比你嚕''
@v@''得閒去下我個b10g牙;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無問題!!我一定會多多上你blog..
 
Posted at 2008-03-28 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Visional 於 2008-03-28 11:43 AM 發表:
多謝你去我個blog留cm呀~
其實你大個左呀~
人大左,,
就會學會堅強,,
面對任何野,,
無論有幾唔開心都唔想其他人擔心,,
所以會笑。。。
+油~
呢個問題我都有諗過~
我諗我同你係同一種人。。。
之後我一定會多d黎你個blog~
你得閒都黎cc呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙!!我會多多上的既blog...
多謝你鼓勵牙/\/\''
Posted at 2008-03-28 01:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yuuu 於 2008-03-28 10:55 AM 發表:
路過`
cM 4 U ;]
要回禮的/\/\;
個Bl0g幾令...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻!!唔洗咁客氣的''
多多上黎喇!
Posted at 2008-03-28 01:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



` SweEt ♥ 婷 於 2008-03-27 08:44 PM 發表:
bE A fD ,, 0K ??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然冇問題喇''/\/\''
Posted at 2008-03-28 09:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IUOREU 於 2008-03-27 04:34 PM 發表:
路過的....
比個cm你丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx''
Posted at 2008-03-28 09:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]