↗Cindy☆...dailyoO|"**

 ____*MY family & friends


                
 
 
 
                

 

      

   






cindyho
暱稱: + ° * 樂怡 _ ]]*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
義工天
傷心
美食博覽
farewell*
放榜~
文章分類
全部 (365)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
cindy^^留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


嘩...破紀錄^^ 愉快 分類: 未分類

破紀錄>v<13日冇打日記lu~~原來當然係測驗啦,可能中4啦*都會比心機讀書,今次測得ok既...好擔心數同地理,數學好難呀,又唔夠時間做~~而地理霍sir話得幾個人合格@@慘了慘了~~開頭我對會計冇信心,臨考個日溫溫溫,終於背到條式^^~~佛學做唔灑,其他希望得啦^.^~~

昨日終於test完,就去西九龍溜冰,預祝呀舒生日~~有主角呀舒,我,amy,碧玉,koey,卡文*食飯先,之後去到車站集合,搭車有d眼訓,sor''教錯大家,令到搭車time內左~~第一站溜冰,拎鞋個陣幾搞笑^^我地度鞋瑪絢開心...個員工話我地好似中獎~~開頭都唔係好記得,溜溜下都ok^^~~之後2個2個拖住拉啦,我多數同amy>v<我答應佢教佢,不過我都係半桶水,哈^^''~溜到累就傾下計~我有幾次差d跌,好彩冇事,不過我大嗌左~~不過最後我都跌左一次,跌得幾應^^幾痛的~

臨走好似唔想走^^''溜多幾個圈,我地識左個小朋友,佢幾搞笑...問我地洗唔洗跟佢學溜冰~~之後我地上去玩lu,過山車都係冇開心的@@~~玩打鼓,賽車,玩賽車個陣我令到架車掉轉頭行^^''哈~~好亂,玩籃球,玩免費切魚~跟住落去食飯,好肚餓!卡文走先~

同koey省$$食車仔麵,開頸我比佢地食,見到佢地食,令到我更肚餓,有得食lu,正~amy,碧玉,呀舒食得好豐富,佢地請左我食個混合飯>v<keke~~猜包剪dum,輸左食埋碟菜,幾好玩^^~~去行街啦,覺得西九龍好大呀*睇左好多野,好啦,回程了,成功搵到車程,上車睡意黎啦,今次好快到啦~送左碧玉同amy一陣就回家了,冇zzz住,係鼠睇tv!

今日玩得好開心呀鍾意左溜冰,考完試咁樣玩返日,good!

2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天


功課天* 愉快 分類: 未分類

今日都幾好^^做左唔少功課,昨晚有d訓唔著,係鼠做功課,今日好遲起身呀@@之後就玩電腦輕鬆下,之後做功課lu,現加多左心機做英文功課>v<~~聽下歌,傾下計,到左夜晚~~落街買街食做晚餐*.*唔夠飽,夜晚去女青自修室,做功課,做做做,欠英文作文,yeah~~同鳳鳳碧玉去搵丫公傾計,之後一齊去食糖水,yummy!

講起今年tvb who係男女主角,有個伯伯好奇怪,叫左碗粥之後走黎走去,嚇親碧玉,嘻嘻~係鼠鬥講笑話^.^哈哈,睇下隻手掂唔掂到地,我地3個都得,碧玉唔得,丫公串佢@@''碧玉打拳睇睇,拍片,個伯伯見到碧玉打拳講好野*食飽就走啦,街市有隻老鼠...本來以為係倉鼠^^''嘻...有個男人拍死佢><好過份,點解唔比佢安樂死,之後就拍片錄劉師傅打拳啦,keke回家啦,睇左陣tv,就電腦+英作文,今日可以做灑d功課好開心

希望明天可以溫下書啦*加油!

2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


就黎test啦,加油加油! 開心 分類: 未分類

今日幾開心^^因為4b唔洗企禮堂啦,今日早左落禮堂,講有進步,嘻嘻!
終於星期5啦,可以好好咁zzz一番,功課都多呀*希望星期6可以做得灑啦~~
e幾幾日都想溫書,but得個講字/.\多數做完功課就去zzz啦
假日把握時間啦~英文堂都唔係太明,但我覺江sir教得好好
現在早會李校長成日都講會考@@''唉,如果我係中一,二的學生,會比佢嚇親,
成日提住會考,會好有壓力的!
中5同中7冇得參加音樂比額同整啦啦隊 d野><好慘呀
而我地全校都冇得整班3了,我想整呀>v<
keep住去女青自修室啦~~
現在去zzz啦*我諗test完可以好好咁輕鬆下啦^^
lunch,thx fanny~

今日女童軍集會,唔錯呀,miss wong講陳好搞笑,哈哈~~
交安操得好有氣勢~跟住同鳳鳳陪彤彤去女青,傾左陣計
返黎冇zzz,good!留返今晚一次過大覺訓~
我想定下目標,有目標而讀書,真係好好多架^.^




希望快d冇事...

2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


變了週記啦^^'' 傷心 分類: 未分類

wowo>v<再一次一星期打一次日記啦,每日放學多數睇睇tv,做下功課,11點先玩電腦,所以多數假日先打啦^.^~~昨日係大日子,義工頒獎禮+聯誼活動,起身準備,碧玉黎我家食飯,yummy~去到大家,大家都話我地扮twins^^嘻嘻~~我地突登著到差唔多,同d高層一齊去呀,當然有丫公啦,哈~搭車lu,我同碧玉係度聽歌,傾計,唔知講到邊鼠=.=''打架~~搭地鐵,去到會場啦,係將軍澳,碧玉又發脾氣lu/.\...thx彤彤,之後冇事啦,上台影相,要跪係鼠^^''跟住4點幾去食飯啦kfc...買桶餐,好多野食,good~~同碧玉去廁所,比d書吸引左就去see see啦

去搭地鐵,再搭船啦*好舒服呀搭船,套話劇好好睇,今日收穫好好,happy^.^好多謝square!

2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


滿足的一天^^ 愉快 分類: 未分類

今日同碧玉去市中心行街>v<也令我很滿足和開心*首先去一去屋企,同佢玩辨論,佢星期一要選拔,幾好玩^.^~~出到去碧玉拎眼鏡,佢轉左look@.@我覺得唔錯,影貼紙紙,我覺部機靚呀,影得都好ok有一張畫得好恐怖,嘻嘻~~出發去行街lu,同碧玉再買埋同一款既野,係裙呀,哈哈~~我地係架舖逗留左好內^^''個sales姐姐都忍唔住比d意見我地呀~~

去左牛肉飯,yummy yummy!!!同彤傾左陣電話,係鼠影黑白相~去雅都想買拖鞋,不過最後我地都有左手連>v<個度d首飾好靚呀*我第一次買超過20$既手連@@''嘻~~好鍾意呀^^係貝類款,碧玉想買個好得意既銀包,but我地買到山窮水盡啦,就搭車走lu,講返比人整估d趣事,比佢整估到tim我zzz,佢聽歌~~到lu,去一去佢屋企,再到我屋企,佢黎我家食飯呀~~睇亞洲小姐,笑笑笑

碧玉幫我織頸巾>v<thxthxthx!!!對條頸巾有信心啦^.^係鼠傾計和睇電視,佢寫下週記~~女王的教室,感動感動*食埋雪糕,good~~試下今天的戰利品lu,我去完行街都好鍾意試下d戰利品~~送碧玉走啦,好啦*.*去做下功課lu!