| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| 冇返學的一天@@ |
分類: 未分類 |
|
今日唔舒服呀><...所以冇返學呀,早好辛苦呀,嗚嗚!下午返左去呀...THXTHX^^你地既關心~~好內冇打100條LU...現加為大家送上^.^
100條問題... |
|
|
1.)鐘意人地叫你咩:唔叫kid 子就得啦^^...叫cindy...樂怡...
2.)而家左手做緊咩:攞住個電話~~
3.)你既星座係:天秤座...
4.)你最鐘意既卡通人物:ck鼠>v<可愛可愛好可愛
5.)最討厭既顏色:冇咩架wo^^''...最鍾意就淺藍同粉紅
6.)你而家對住個塊牆掛住D咩:掛住隻賤兔公仔,哈~~
7.)你間房既牆紙顏色:玉色啦^.^幾和諧色架~~我揀架!
8.)鐘意白雪公主定灰姑娘:灰姑娘>v<感動d
9.)鐘唔鐘意食朱古力:鍾意架...你唔開心食朱古力就會開心返架啦^.^真架!
10.)識唔識玩樂器:唔識=.=''
11.)鐘意邊一個季節:秋天,涼朕朕,舒服呀~~
12.)鐘唔鐘意食杏仁餅:唔鍾意><...怪怪地咁*
13.)最鐘意邊個節日:新年呀^^又多野食,又有利是,yeah
14.)而家有冇聽緊歌:有呀@.@想唔想知咩歌呢...係如果的事
15.)唔鐘意聽咩歌:英文歌^^''唔知咩黎
16.)會唔會睇音樂劇:有緣就會啦*
17.)會唔會睇恐怖片:會既^.^要有人陪
18.)食完飯多數會做D咩:玩icq...嘻~就係現加啦
19.)幾時會上網:有電腦玩之時,就係我上網之時
20.)有咩係你一食就停唔到口:零食掛^.^....
21.)對上一次旅行係去邊度:澳門,都好玩架
22.)有冇係果度食過D好好味既野:有呀...豬扒飽,大家可以試下
23.)你最鐘意果個地方D咩:高塔...好驚架...好正^^v
24.)有錢你第一樣野會買咩:買好多倉鼠鼠~~
25.)最鐘意食咩糖:唔...好多都鍾意架wo,貪心了
26.)鐘意打邊爐定係BBQ: bbq....好好玩呀^.^
27.)鐘意IND00R定係0UTD00R:要睇下係咩架wo~
28.)識唔識吹氣球:識呀^^...有氣都識呀!
29.)識唔識踩單車:識呀...係一個細個我既人教我^.^''
30.)有咩運動係專長:打羽毛球掛...
31.)對青蛙既感覺:冇咩架wo,會諗係碧玉至愛!
32.)你既生日最接近邊個節日:中秋節...好好玩!
33.)比人讚既時候有咩感覺:會開心囉^^yeahyeah!
34.)對上一次比人惡意批評係幾時:唔記得啦@@
35.)為左D咩比人批評:i forget!
36.)當時的感覺:我諗唔開心啦/.\
37.)有咩癖好:nono^^''
38.)會唔會咬手指:細個個陣就會....
39.)對男同性戀者既感覺:佢地係咪好憎女仔呢*
40.)對上一次流血係點解:比蚊咬><
41.)對上一次唱歌係幾時:剛剛...la la al
42.)對上一次睇戲同邊個:秘密,嘻^^
43.)對上一次跌親晌邊度:好似係街...差d跌
44.)擺得最近你既食物係乜:粥...現加要成佢架啦><
45.)最討厭邊類型人:虛偽既人><
46.)最好朋友既優點:容易相處^^
47.)如果有個你暗戀既人話鐘意你,點?:我可能會扮唔知,不過都冇咩可能架啦^^''
48.)如果遇到鐘意既人會點做:講你好嗎*.*
49.)有冇比人摑過:同細妹打架=.=''
50.)有冇咬過人:有呀^.^....同細妹打架成日都會
51.)有冇異於常人既特點:要錫倉鼠掛@@
52.)你有冇搽香水既習慣:nono
53.)鐘意飲茶定咖啡:2個都唔鍾意呀
54.)睇過最好睇既一本書:有呀>v<愛情小說黎架~~係假如從來沒有他
55.)有冇定期買雜誌既習慣:有呀...tvb*幾好睇
56.)鐘意邊間食店:m記...哈哈
57.)鐘意邊科:我諗係...唔知呀><
58.)現時最能講出你心聲既歌係:如果的事^^
59.)同你最似(樣貌/性格)既明星:i don't know@@
60.)有冇晌街撞過明星:冇呀...突特去見就有
61.)鐘唔鐘意SD SMS:鍾意呀^^...現加打字快左
62.)有冇飲過蜜菊:冇呀#.#
63.)最想要既寵物: 倉鼠....吱吱吱!
64.)而家身上有冇配戴飾物: 冇呀....
65.)會唔會搽指甲油:好少..貪玩就有^.^
66.)如果你晌街境執到五百蚊會點:我會驚訝一返先~~
67.)最鐘意既遊樂場: 海洋公園>v<好想去呀
68.)最鐘意既地方:屋企...玩既地方
69.)最唔鐘意既地方: 堆田區*未去過既
70.)最想試既野:想去其他國家呀><
71.)有冇試過玩完激烈過龍既遊戲之後嘔:冇呀....
72.)鐘唔鐘意收花:鍾意既...耍睇下邊個送^^
73.)而家想收咩禮物:咪咪掛@@
74.)想要D咩係錢買唔到: 倉鼠bb^^v
75.)識唔識煮野食:識架...不過唔包好唔好食=.=
76.)最鐘意見到邊個:好多呀~~你啦,佢啦,他啦,她啦...哈哈
77.)最想見到邊個: 同上面一樣!
78.)最掛住邊個:梗係你啦>v<
79.)有冇朋友晌外地: 唔知呀A_A
80.)令你又愛又恨既人:暫時未有~~
81.)你好崇拜既人: 我媽媽...唔老套呀^.^''
82.)最令你有回憶既地方:屋企...回憶....
83.)晌屋企入面,邊度你逗留得最耐:度度都差唔多@.@床最多,KEKE
84.)而家擺得最近你既係屋企電話定手提電話:屋企電話!
85.)電視而家播緊咩:大奧*我唔睇架
86.)如果聽日唔返學,原因係:唔唔知知呀呀
87.)屋企梳化係咩色:唔講得唔得呀^^
88.)屋企有幾多盞燈:幾盞啦~~
89.)你屋企亂唔亂: 亂-.-...搵日執下屋
90.)今日做左D咩令你唔開心:病囉><冇得食野
91.)對自己有咩希望:希望讀到書^.^
92.)大長今入面最鐘意邊個角色:大長今...YEAH!
93.)識唔識唱10首以上既兒歌:識呀..好好聽呀
94.)屋企有冇兄弟姐妹: 一姐一妹
95.)邊個親戚最令你印象難忘:我堂弟>.<...幾頑皮
96.)最近聽過最感動既一句說話:我會支持你架......
97.)最近做過最白痴既一樣野: 諗唔到BO~~
8.)而家幾多點喇:11:05
99.)今日日期:10月6日...我妹生日呀^.^
100.)對呢100條問題既評語: 唔錯啦>V<...GOOD啦...WELL啦!
|
|

2005 年 10 月 5 日 星期三  |
唔舒服的一天  |
分類: 未分類 |
今日日記唔打多字啦...唔舒服呀><....黑仔呀@@''...我好鍾意食野架麻,現加要戒口啦!
謂返今日點啦...都唔錯既~~不過day1係比較悶...我現加鍾意day 5同day 7呀~~
今日我早上先記得要做週記呀
咁就拿拿聱寫左5,6行...我諗ok既~~閱讀堂,睇英文書書~~今次我都睇左中文書一陣,嘻嘻^^~~數學呀...教新野呀>v<計到既~~小息可以歇歇,真係好啦~~英文堂,唔錯既...我鍾意佢講中文呀><...中史堂...悶悶地,見到wesley玩揸車...幾好笑呀,哈哈
!...我見到呀珊笑得好開心呀>v<哈~~中文堂...計時做野,好好*終於 lunch啦....返屋企枓枓,好累呀...而^^呀珊今日同我同一座食飯~~返到學校,碗腦堂....上班睇野咁啦...睇相呀,幾得意呀
~~之後就班33...要開工,做紙牌lu,好彩有碧玉高手...哈哈!!!
放學學啦...我想返屋企訓覺...中文學會開會會^.^...比d時間佢啦...之後要買埋禮物先返得屋企v<陪左碧玉一陣...各位3a同學>v<...買到錢 '硬'....good^^....日記ok,打完了!!!
嘩嘩嘩^^ |
2005 年 10 月 4 日 星期二  |
今日有份幾難既功課>.<...  |
分類: 未分類 |

嗚嗚@.@今早一起身~~就喉躘痛呀,可能食得多m記啦^^''!約埋呀珊一齊返學~~今次冇遲到啦^^v yeah!!返到去,好多功課要收呀*我化學都問左人地幾條~~早會完畢@@!!!睇書書啦...之後就p.e堂啦>v<要跑呀...如果唔洗跑,我係會勁鍾意上p.e堂架
~~跑宛就玩跳高,我有跳呀><成功既~~之後就坐左係度歇歇,事關好似有d唔舒服
!小息就go go go小息部啦,之後係數學堂,我計岩左條數,好開心呀^.^嘻嘻~~中文堂,教下書咁~~呀珊借左鏡子比我...我就借花敬佛借左比wesley呀...keke~~小息同你傾計計!
ers堂啦*悶悶地,其實唔係我地冇反應,係我唔多明佢講既英文^^''...做左張工作紙,之後分組,咁先精神d~~哈哈!放lunch啦... 返歸歸,食完就諗住同碧玉去呀珊屋企參觀參觀,見識見識~~不過我遲左去,咁就下次先啦^.^碧玉終於交到租啦~~佛學堂呀@@''...今日唔多搞笑,不過都ok既
!上埋英文堂啦...出去講下野咁*講返啦,碧玉好勇敢呀,出去講^^佩服!!!講下功課咁啦...翻譯好難難呀=.=''~~我同碧玉同koey都報左英文班><我要惡補一下lu!放學學~~同彤傾左陣計啦~~之後就返左屋企....呀呀呀
我唔記得幫呀珊交返條key...咁我就拿拿聲跑返學交啦^^''!
之後就食飯飯...玩電腦腦...今都係fine day~~yeahyeah^.^....我要快d好返呀>v<!陞運會諗諗參加咩好先*.*~~
<---搞笑呀^^! |
2005 年 10 月 3 日 星期一  |
| 今日開心嗎??? |
分類: 未分類 |
嗚嗚@@....我打左個日記好內...點知冇左~~傷心呀!
今日發生左咩事???視藝過得幾快同埋開心^^...物理好悶悶=.=''不過落堂前幾個字好精神呀,哈哈!數學都計左好內,識識地啦>v<加油!普通話*都算專心聽書既~~我決定左去碧玉屋企食啦,lunch lunch~事關好內都冇彤出街食啦!咁食食食...傾傾傾...都幾開心
!碧玉交唔此租,再接再厲啦^^''!返到學校就打鍾啦~~miss朱上黎,講下班33d野,希望唔好咁貴貴^^''...中文堂,唔洗上堂,寫文文>v<好彩趕得此!放學學lu,唔知碧玉做咩呀~~dt圖thxthx^^恩人!放學學lu...傾左陣就返屋企,食到杯免費雪糕,哈哈^.^!
|
2005 年 10 月 1 日 星期六  |
swimswim^^好好玩  |
分類: 未分類 |
今日好早就起左身LU^.^一D都唔眼訓,GOOD~~精精神神去游水~去到市中心,同卡文會合*呀珊要買袋袋,咁行左陣^.^搵埋鳳鳳同KOEY就出發啦...係架車度,我地有D玩,有D聽歌,有D傾計<---排比句呀,哈!我地早左一個站落車=.=''...要行過去,好熱熱呀~~未講TIM
我地係去天水圍游水架~~我地行下下,見到有人屋企有支國旗,佢實係愛國分子啦>V<...咁我地就唱起國歌黎啦!去到啦...換埋3,就跑出去啦,跳落水^.^好舒服呀,好涼爽呀~~正!我地就玩下'嘔水'幾好玩架,嘻
之後上滑梯玩下~~唔錯呀...3隻色試灑LU~~排隊個陣,有D男仔好似談論我地同埋搭傘@@~~之後就玩下水咁...玩下水戰好激烈呀~~之後就揹人行咁啦...卡文同碧玉同KOEY玩多次滑梯~~我同呀珊就係度談談水啦>V<KEKE~~鳳鳳就SWIM,過多陣^^....再一齊滑~~~鳳鳳撞到個識既細路=.=''佢好串架...佢串KOEY...似...總之個男仔就係好'壞人'...我地就6個搵水玩佢....哈哈^.^算係報仇掛,不過婕好玩呀..之後肚餓呀><就走LU...沖涼個陣我同碧玉又@.@...嘻!
我地搭車個陣...傾傾傾,去邊鼠食野好呢
,再大聲唱歌歌^.^影相相咁~~再傾下計啦*去市中心食,卡文介紹去小巴2食...不過我想去真巴黎多D,KEKE^^~~本來要等架,不過好彩~~嘩嘩嘩,個度D野真係好好食呀,YUMMY YUMMY!日記打住咁多先呀^^''嘻~ |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|