| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 24號 去邊好? |
分類: 未分類 |
嘉,明
打電話
話
24號
去
明家(萬景峰)
同
嘉家(麗城)
又
話
去旺角
下!好遠BO
但
我好想去
無印
生日禮物
都未
買
買咩好呢?
佢
都係讀
F.1
女仔
好像
鐘意
手飾
但
我又
唔知
佢的風格
好難買!
大家比D
意見
拜托
|
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| Xanga |
分類: 未分類 |
我開了Xanga,
因為
我個fd
嘉晴
話
邊個仲用Qooza
so
我咪有lo
請支持
cm
但得一篇文
咪睇住呀
^0^
|
2008 年 6 月 13 日 星期五  |
| 考試=死硬 |
分類: 未分類 |
考試=死硬
合格=好彩
10名以內?
發夢la 你
又病
又嘔
慘
咁快又完
F.1完了
F.2來了
好似話.....
1E要
折散升
吾好Ar
女仔最好一班la
暉暉就......
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
| 番半日 |
分類: 未分類 |
今日
幚人做左
3本
I.S 書
(瑩 敏 凱)
3本...
極速做
-V-
Miss ki
話
星一小測
但
星一冇堂....
|
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
| 明天專研日 |
分類: 未分類 |
明天專研日
我想返
小學-浸聯
派問卷
見Miss Chan,Miss Hui 黃sir
唔G得唔得?=) (偷笑) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|