Christine 生日快樂喔...
禮物之前比左你...中意嗎??
中學既你同小學既你好唔同
我地小學既野就一筆勾銷啦
中學同你既相處都好開心
希望keep going 啦
祝你生日快樂之後...
仲要祝你一日靚女過一日
而家都好靚 @v@
最後想同你講..........
你永遠都係我既朋友 =)